29 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni Yıl Başlarken

Gönlümün her köşesi yeni yıl süsleri ile dolu.

Olmakta olan ile uyum içindeyim.

Yaşamımdaki tüm zenginlikler için şükrediyorum.

Ailemin ve arkadaşlarımın varlığı ile çoğalıyorum.
 

   Gelecekte neleri istediğimi biliyorum; kendim, ailem, dostlarım, ülkem  
   ve tüm insanlık için memnuniyet dolu bir yaşam diliyorum.

   Ama bu dilek, gelecek olan yıldan beklentim değil. Her anda yaşamaya
   çalıştığım bir durum.

   Herkes kendi kendisinin Noel Babası aslında. Ve hediyelerin bir pakette
   sarılı olmasına gerek yok...



      Sevgi bir kuşun gagasında değil, buralarda bir yerde. Ama, "zaman bir 
      kuşun kanadında. Bu yüzden yakalanmıyor."

      Tüm gönüller birbirine bağlı olduğundandır, bir kırılınca aslında ötekinin 
      de kırılmakta olduğu.

Yeni yıl başlarken herkesin kendi  Noel Babası, gönülleri yılbaşı süsleri ile süslemez misin?